Tidligere nyheder og begivenheder

Ny Ph.d.-studerende på Dansk Smerteforskningscenter

Juli 2023: Vi er glade for at kunne byde velkommen til Abarajitha Thiyagarajah som ny ph.d.-studerende på Dansk Smerteforskningscenter, hvor hun vil arbejde med projektet "Complex Regional Pain Syndrome: Mechanisms and treatment"

Ny Ph.d.-studerende på Dansk Smerteforskningscenter

Maj 2023: Vi er glade for at kunne byde velkommen til Peter Andreas Andersen som ny ph.d.-studerende på Dansk Smerteforskningscenter, hvor han vil arbejde med projektet "Neuropathic pain and sensory disturbances after spinal cord and nerve root lesions"

Ny post.doc. på Dansk Smerteforskningscenter

Tillykke til Xiaoli Hu med ph.d.-graden.

Maj 2023: Det er med glæde, at vi kan byde Xiaoli Hu velkommen som post.doc. ved Dansk Smerteforskningscenter.

Xiaoli Hu forsvarede sin ph.d.-afhandling med titlen ”Mechanisms behind Diabetic Polyneuropathy and Neuropathic Pain in Type 1 Diabetes” den 24. april 2023 kl. 14.00.

Ph.d.-forsvar: Ellen Lund Schaldemose

Tillykke til Ellen Lund Schaldemose med ph.d.-graden.

Ellen Lund Schaldemose, læge, fra Dansk Smerteforskningscenter, Institut for Klinisk Medicin, vil forsvare sin ph.d.-afhandling med titlen ”Sensory loss and pain in diabetic polyneuropathy” den 27. januar 2023 kl. 14.00.

Ph.d.-forsvar: Michael Nørregaard Vinkel

Tillykke til Michael Nørregaard Vinkel med ph.d.-graden.

Michael Nørregaard Vinkel, læge, fra Dansk Smerteforskningscenter, Institut for Klinisk Medicin, vil forsvare sin ph.d.-afhandling med titlen ”Pain and sensory function in children and youth with cerebral palsy” den 19. januar 2023 kl. 12.00.

Ph.d.-forsvar: Thorsten Kamlarczyk Rasmussen

Tillykke til Thorsten Kamlarczyk Rasmussen med ph.d.-graden.

Thorsten Kamlarczyk Rasmussen, læge, fra Dansk Smerteforskningscenter, Institut for Klinisk Medicin, vil forsvare sin ph.d.-afhandling med titlen ”Small fiber neuropathy: Clinical and physiological characteristics with focus on adrenergic dysfunction” den 1. april 2022 kl. 14.00.

Ph.d.-forsvar: Sandra Sif Gylfadottir

Tillykke til Sandra Sif Gylfadottir med ph.d.-graden.

Sandra Sif Gylfadottir, læge, fra Dansk Smerteforskningscenter, Institut for Klinisk Medicin, vil forsvare sin ph.d.-afhandling med titlen ”Painful and non-painful diabetic polyneuropathy” den 6. marts 2020 kl. 13.00.

Ph.d.-forsvar: Alexander Gramm Kristensen

Tillykke til Alexander Gramm Kristensen med ph.d.-graden.

Alexander Gramm Kristensen, læge, fra Dansk Smerteforskningscenter, Institut for Klinisk Medicin, vil forsvare sin ph.d.-afhandling med titlen ”Early diagnosis and understanding underlying mechanisms of diabetic neuropathy” den 7. februar 2020, kl. 14.15.

Ph.d.-forsvar: Kristine Tang Bennedsgaard

Tillykke til Kristine Tang Bennedsgaard med ph.d.-graden.

Kristine Tang Bennedsgaard, læge, fra Dansk Smerteforskningscenter, Institut for Klinisk Medicin, vil forsvare sin ph.d.-afhandling med titlen ”Chemotherapy-induced polyneuropathy” den 24. januar 2020 kl. 14.00.

Invitation